

Bedrijf voor verkoop van diepvriesproducten
Headit is op zoek naar een Customer Service medewerker voor een bedrijf met familiale sfeer, regio Brussel.
Waar kom je terecht?
Je komt terecht in een snelgroeiend bedrijf, actief in de verkoop van diepvriesproducten met een exclusief gamma. Hierdoor heeft men een sterke positie opgebouwd in de Benelux afzetmarkt (+ wereldwijde export). We zijn op zoek naar een medewerker die de ondersteuning doet van B2B klanten.
Hoe ziet jouw rol als customer service medewerker eruit?
Jouw verantwoordelijkheden als customer service medewerker bestaan uit twee grote luiken:
– Het operationeel verder helpen van de bestaande klanten:
- Je neemt orders op van de klant (via tel/mail) en verwerkt deze correct via het ERP systeem;
- Klantenondersteuning in samenwerking met de sales & logistieke afdeling;
- Je staat in voor de dienst na-verkoop, inclusief administratieve opvolging van de leveringen.
– Het actief ondersteunen van de verkoop aan bestaande klanten.
Klanten proactief telefonisch informeren over veranderingen van het productengamma, promoties en nieuwe artikelen.
Wie zoeken wij?
- Je staat open voor een brede waaier aan verantwoordelijkheden binnen een snelgroeiend bedrijf, waarbij jouw takenpakket wel eens kan evolueren;
- Resultaatgericht, gestructureerd, autonoom en nauwkeurig;
- Idealiter minstens 2 jaar ervaring in een commerciële en/of callcenter rol;
- Zeer goede kennis Nederlands en Frans;
- Je kan goed overweg met software programma’s, waaronder Excel.
Wat mag je als customer service medewerker verwachten?
- Aantrekkelijk salaris in functie van je ervaring;
- Maaltijdcheques;
- Opportuniteiten in een snel groeiend bedrijf in de Food & Logistics sector
- Dynamische werkomgeving, gevestigd in een nieuw kantoor
- Een variabel wekelijks uurrooster (7u – 15u, 8u-16u, 9u-17u)
Om te solliciteren op deze vacature stuur je je sollicitatie naar nisrine@headit.be