

Internationale speler in de petrochemische sector
Over het bedrijf:
Voor een internationale speler met Belgische roots in de petrochemische sector (regio Antwerpen), zijn wij op zoek naar een enthousiaste professional. Je komt terecht bij een toonaangevend bedrijf met een stevige verankering in België en een internationale scope.
Jouw rol als Transport & Planning Officer:
Als Transport & Planning Officer ben je verantwoordelijk voor het plannen, dispatchen en coördineren van zowel inkomende als uitgaande goederenstromen. Je werkt nauw samen met interne afdelingen zoals Sales Support, Supply Chain en Blending en onderhoudt contact met externe transporteurs.
Jouw verantwoordelijkheden als Transport & Planning Officer:
- Plannen van inkomende bulkorders in samenwerking met Sales Support;
- Dispatch van bulkwagens binnen de Benelux;
- Opvolgen van leveringen, ophalingen, retouren en vertragingen;
- Aanmaken van mengorders en correcte verwerking in het ERP-systeem;
- Ondersteunen van blendingactiviteiten door het plannen van interne/externe productstromen;
- Toezicht houden op laad- en losactiviteiten (zowel bulk als vaten);
- Registratie van laad- en lostijden en opvolging van incidentmeldingen;
- Beheer van het tankpark en de netheid van de laadzones;
- Verantwoordelijk voor het extern tankpark met afgewerkte productenWat we verwachten van de Transport & Planning Officer:
- Bachelordiploma of gelijkwaardige ervaring;
- Relevante ervaring als dispatcher, planner of logistiek administratief medewerker;
- Sterke organisatorische vaardigheden, nauwkeurigheid en proactieve houding;
- Communicatief en stressbestendig in een operationele omgeving;
- Vlotte kennis van Nederlands. Kennis Frans en/of Engels is een grote troef;
- Ervaring met ERP- of planningssystemen en goede administratieve vaardigheden;
- Je werkt zelfstandig, maar functioneert ook goed in teamverbandWat mag jij verwachten?
- Een vlakke structuur en collegiale werksfeer met ruimte voor initiatief;
- Een sterk onboarding- en opleidingsprogramma met focus op persoonlijke groei;
- Extra ADV-dagen en bijkomende vakantiedagen;
- Flexibele werktijden en de mogelijkheid tot één dag thuiswerk kunnen besproken worden in functie van een evenwichtige work-life balance;
- Personeelskortingen en andere voordelen;
- Een vast contract volgt automatisch na een geslaagde interimperiode.
Om te solliciteren op deze vacature stuur je je sollicitatie naar jolien.lambrechts@headit.be