Skip to main content

Sales Support Officer

  • Voltijds
  • Zaventem

Internationaal bedrijf in Leasing

Houd je ervan klanten te ondersteunen en uitstekende service te leveren? Ben je oplossingsgericht en werk je graag klantgericht?
Wij zoeken een enthousiaste Sales Support Officer!

Waar kom je terecht?

Bij een toonaangevende internationale speler in innovatieve mobiliteitsoplossingen, gevestigd in Zaventem.

Wat houdt de rol van Sales Support Officer in?

  • Je bent verantwoordelijk voor het nauwkeurig opvolgen van klantendossiers en contracten, en zorgt daarbij voor heldere terugkoppeling naar de klant;
  • Als eerste aanspreekpunt beantwoord je vragen van B2B-klanten en particulieren over mobiliteitsoplossingen;
  • Je registreert en behandelt klachten op een zorgvuldige manier, waarbij je waardevolle feedback levert om onze processen te verbeteren;
  • Je analyseert inkomende klantvragen, biedt geschikte oplossingen of schakelt door naar de juiste interne teams;
  • Via telefoon en e-mail geef je duidelijke informatie en streef je naar een zo hoog mogelijke oplossing bij het eerste contact;
  • Door samen te werken met collega’s uit andere afdelingen, draag je bij aan het verbeteren van onze dienstverlening en klantentevredenheid.

Wie ben jij?

  • Je communiceert professioneel en helder in het Nederlands en Frans; kennis van Engels is een pluspunt;
  • Je bent zorgvuldig en detailgericht, met een sterke focus op klanttevredenheid en het opbouwen van duurzame relaties;
  • Je hebt ervaring in een klantgerichte rol, idealiter als eerstelijnscontactpersoon;
  • Je bent oplossingsgericht en weet klanten op een efficiënte en klantvriendelijke manier te ondersteunen;
  • Met jouw positieve en proactieve instelling draag je bij aan een dynamisch team waar samenwerking centraal staat.

Wat mag je verwachten?

  • Je krijgt de kans om jezelf te ontwikkelen via uitgebreide opleidingen en groeikansen;
  • Een aantrekkelijke werkomgeving met een positieve sfeer, leuke teamactiviteiten en informele momenten;
  • 32 vakantiedagen, flexibele werktijden en de optie om gedeeltelijk thuis te werken;
  • Een competitief loonpakket, aangevuld met voordelen zoals maaltijd- en ecocheques, een groepsverzekering en hospitalisatieverzekering (inclusief tandzorg);
  • Diverse mobiliteitsoplossingen, zoals fietsleasing of een vergoeding voor het gebruik van openbaar vervoer.

Om te solliciteren op deze vacature stuur je je sollicitatie naar jolien.lambrechts@headit.be