Over onze klant
Onze klant is een dynamisch, innovatief bedrijf dat sterk investeert in zijn werknemers, gelegen in Antwerpen.
Locatie: regio Antwerpen
Job inhoud
De belangrijkste verantwoordelijkheden van de Commercial Assistant:
- je ondersteunt een B2B klantenportefeuille per mail/tel.
- je adviseert en informeert hen omtrent het productaanbod, prijzen, beschikbaarheid, etc.
- je biedt oplossingen op maat van de klant, en weet hierbij zowel commercieel assertief als klantgericht te blijven.
- je beheert klachten en problemen en zoekt naar oplossingen in samenwerking met andere departementen.
- je onderhoudt een heldere communicatiestroom met de klant.
- je volgt de logistieke cyclus op van orderverwerking t.e.m. levering.
- je ondersteunt het sales departement inzake klant & prijsinfo, het opmaken van offertes en het bijhouden van sales reporting.
- je komt met ideeën voor proces verbeteringen en draagt actief bij tot de implementatie.
De succesvolle kandidaat
- zeer goede kennis van Nederlands en Frans.
- een bachelor diploma, of gelijkwaardig door ervaring.
- een aantoonbare relevante ervaring als customer service, sales support of logistieke administrator.
- een zeer vlotte communicatie naar interne en externe stakeholders toe.
- een self-starter: je steekt je handen graag uit de mouwen en gaat aan de slag.
- proactief, zelfstandig en sterk in het stellen van prioriteiten.
- een commerciële attitude.
- een sterke teamspirit en positieve mindset.
- een geÏnvesteerde, gemotiveerde houding.
Aanbod
Als Commercial Assistant kom je terecht bij een bedrijf in volle ontwikkeling, dat zich investeert in de toekomst en in zijn medewerkers.
Je krijgt de kans verantwoordelijkheid te dragen, krijgt beslissingsbevoegdheid en de mogelijkheid ideeën aan te brengen.
Naast een warme werksfeer, zeer flexibele uurregeling en interne opleiding- en groeimogelijkheden, ontvang je een aantrekkelijk salarispakket.